Siste innlegg

Loading...
Hvordan utnytte verdien som ligger i Big Data...

Big Data frokostseminar 16.februar avholdt Experian frokostseminar om temaet Big Data, hvor vi hentet inn vår internasjonale ekspert på området, Leandro Guerra. Visste du...

Les mer Hvordan utnytte verdien som ligger i Big Data
Experian endrer merkevare...

Vår nye visuelle identitet markerer endringen av vår merkevare. Den reflekterer og forsterker hvorfor Experian eksisterer: Vi drives av målet om å skape muligheter for virksomheter og samfunnet som helhet, gjennom kraften av data. Våre kunder vil forbli midtpunktet av det vi gjør. Vi hjelper kundene våre med å...

Les mer Experian endrer merkevare
Experian på innovasjonstoppen til Forbes...

Magasinet Forbes har for tredje året på rad kåret Experian til et av verdens 100 mest innovative selskaper. I år klatrer selskapet 17 plasser...

Les mer Experian på innovasjonstoppen til Forbes
Halvparten av alle organisasjoner har ingen oversikt o...

Vårt siste nettseminar som ble holdt av Forrester og Chris Thomas, Experians direktør for svindel og ID i EMEA, fremhevet det akutte behovet for...

Les mer Halvparten av alle organisasjoner har ingen oversikt over den reelle kostnaden som mobilsvindel påfører virksomheten deres
Ekspertperspektiv...

Ekspertperspektiv: Hvordan kan virksomheter håndtere de største utfordringene de står overfor gjennom hele livssyklusen, de neste fire årene? Chris Thomas, Bedrageri Sales Director, EMEA,...

Les mer Ekspertperspektiv
Trender innen inkasso...

Ekspertperspektiv: Hvordan kan virksomheter håndtere de største utfordringene de står overfor gjennom hele livssyklusen, de neste fire årene? Burak Kilicoglu og Herman Peeters fra...

Les mer Trender innen inkasso
Trender innen kundeervervelse...

Ekspertperspektiv: Hvordan kan virksomheter håndtere de største utfordringene de står overfor gjennom hele livssyklusen, de neste fire årene? Fernando Sanchez fra Experians globale konsulenttjenester...

Les mer Trender innen kundeervervelse
Trender innen kundeadministrasjon...

Ekspertperspektiv: Hvordan kan virksomheter håndtere de største utfordringene de står overfor gjennom hele livssyklusen, de neste fire årene? Jakob Faergeman fra Experians globale konsulenttjenester...

Les mer Trender innen kundeadministrasjon