Loading...

Experian endrer merkevare

Vår nye visuelle identitet markerer endringen av vår merkevare. Den reflekterer og forsterker hvorfor Experian eksisterer: Vi drives av målet om å skape muligheter for virksomheter og samfunnet som helhet, gjennom kraften av data.

  • Våre kunder vil forbli midtpunktet av det vi gjør. Vi hjelper kundene våre med å gjøre data om til innsikt. Denne innsikten vil bidra til at våre kunder vil operere mer effektivt ved å ta bedre kvalifiserte beslutninger
  • Vi beskytter kunder og virksomheter ved å hjelpe til med å redusere identitetstyveri og svindel ‒ noe som forårsaker skade og hindrer deg i å fokusere på vekstmuligheter
  • Vi fortsetter å innovere i bruken og bredden av data, for å ta bedre og kvalifiserte beslutninger
  • Vi reinvesterer i ressurser og systemer som fører til bedre kundestøtte til våre kunder, på en måte som gjør det både sømløst og enkelt å benytte seg av oss

Vi i Experian ser frem til å vise mer av vår nye identitet og visjon med deg og din virksomhet i tiden som kommer.

Ønsker du mer informasjon om vår nye merkevare, oppfordrer vi deg til å ta en titt på informasjonen du finner her.