Kundeservice for bedrifter

Brukerstøtte - infoweb

Hjelp til bruk av InfoWeb

Råd og tips om tilgang og bruk av kredittvurderingsverktøyet Infoweb.

Tilgang og pålogging:

  • Dersom du ønsker tilgang til Infoweb, send en e-mail til kundesenter@no.experian.com eller ring oss på nummer 815 55 454. Du logger deg på med brukernavn og passord her.
  • Dersom du har tre eller flere innloggingsfeil, vil passordet ditt bli suspendert. Ta da kontakt med kundesenteret for å få nullstilt ditt passord.
  • Har du glemt passordet ditt, kan du benytte deg av vår passordtjeneste og få nytt passord tilsendt til din e-post-adresse. Merk at e-post-adressen du legger inn, må stemme overens med den e-post-adressen vi har registrert i tilknytning til brukernavnet ditt.

Er det noen bestemte regler for passord?
Ja, passord må bestå av minimum 6 og maksimum 8 bokstaver eller tall, helst en kombinasjon. Passordet kan ikke inneholde bokstavene æ, ø, å eller spesialtegn. Det kan heller ikke være et passord som er benyttet på InfoWeb-kontoen tidligere.

Hvilke regler gjelder for oppsigelse av abonnement?
Avtalen gjelder for ett år fra avtaleinngåelse, og fornyes automatisk for ett år av gangen dersom vi ikke mottar en oppsigelse av avtalen. Ønsker du å si opp avtalen din, ta kontakt med kundesenteret.

Hva gir meg det mest presise søket?
Du foretar et unikt søk ved å søke på foretaks- eller personnummer.
Flere søketips finner du i brukerhåndboken inne i Infoweb-løsningen.

Om InfoWeb

InfoWeb er et internettbasert verktøy med grunnleggende kredittinformasjon om alle norske foretak og privatpersoner. Informasjonen oppdateres daglig, og løsningen er oversiktlig og brukervennlig.

Les mer om InfoWeb

  • © Experian 2017. Alle rettigheter reservert.