Finn ut hvorfor kundeinnsikt er din største mulighet og risiko for inntektene dine

Vi ser at mange organisasjoner har utfordringer med å tolke og omgjøre data om til verdifull innsikt og møter utfordringer med å skape et helhetlig bilde av kunden. Dette er essensielt da mangel på kundeinnsikt påvirker den totale kundeopplevelsen og inntektsveksten gjennom hele kundens livssyklus.

Kundeinnsikt er en topp prioritet

I følge vår nyeste undersøkelse «Winning in the Customer Era», utført i samarbeid med Forrester Consulting sier 81 % av bedriftsledere intervjuet at å skape verdifull kundeinnsikt er en topp prioritet. For å forbli konkurransedyktig er kundeinnsikt helt nødvendig for å kunne tilby effektive og sømløse kundeopplevelser, uansett kanal.  

Undersøkelsen viser også hvordan markedsledende organisasjoner retter ressursene sine mot tre nøkkelområder for å skape et helhetlig bilde av kunden:

  • Konsolidering av data for å frigjøre reelle verdier.
  • Avansert automatisering for å optimalisere beslutninger.
  • Maksimering av kundeveksten ved hjelp av forbedrede prosesser og data i sanntid.

Innen 2020 anslås det at det globalt vil finnes 50 milliarder enheter tilkoblet nett. Det betyr at det finnes 7 ganger flere nettverksenheter enn mennesker. Beslutninger tas umiddelbart med et trykk på skjermen. Med økende forventninger fra den digitale kunde, i tillegg til den økende mengden data blir det essensielt for dagens bedrifter å og tolke og behandle denne dataen i sanntid. Dette gjør at bedrifter kan skape den innsikten som er nødvendig for å levere førsteklasses kundeopplevelser og maksimere inntektsveksten.

Infografikk

Finn ut hvorfor innsikt er alt. Over 80 % av CXOer anser det for å være bedriftens viktigste prioritet.

Pressemeldinger

Hvorfor kundeinnsikt er din største mulighet og risiko for inntektene dine.

Generelle henvendelser

Fyll ut skjema under så detaljert som mulig.

Ved å registrere deg til å motta kommunikasjon fra Experian vil du motta våre nyeste markedsundersøkelser og innsikt, nyheter og invitasjoner til arrangementer og webinarer. «Experian tilbyr et bredt spekter av produkter og tjenester».

Vi vil gjøre vårt beste for og kun sende deg kommunikasjon som vi anser å være relevante for deg og din virksomhet.

Du kan når som helst forandre mening.

  • Send

*Ta en titt på vår personvernpolicy for detaljer om bruk og lagring av dine persondata