Finn ut hvorfor kundeinnsikt er din største mulighet og risiko for inntektene dine

Vi ser at mange organisasjoner har utfordringer med å tolke og omgjøre data om til verdifull innsikt og møter utfordringer med å skape et helhetlig bilde av kunden. Dette er essensielt da mangel på kundeinnsikt påvirker den totale kundeopplevelsen og inntektsveksten gjennom hele kundens livssyklus.

Kundeinnsikt er en topp prioritet

I følge vår nyeste undersøkelse «Winning in the Customer Era», utført i samarbeid med Forrester Consulting sier 81 % av bedriftsledere intervjuet at å skape verdifull kundeinnsikt er en topp prioritet. For å forbli konkurransedyktig er kundeinnsikt helt nødvendig for å kunne tilby effektive og sømløse kundeopplevelser, uansett kanal.  

Undersøkelsen viser også hvordan markedsledende organisasjoner retter ressursene sine mot tre nøkkelområder for å skape et helhetlig bilde av kunden:

  • Konsolidering av data for å frigjøre reelle verdier.
  • Avansert automatisering for å optimalisere beslutninger.
  • Maksimering av kundeveksten ved hjelp av forbedrede prosesser og data i sanntid.

Innen 2020 anslås det at det globalt vil finnes 50 milliarder enheter tilkoblet nett. Det betyr at det finnes 7 ganger flere nettverksenheter enn mennesker. Beslutninger tas umiddelbart med et trykk på skjermen. Med økende forventninger fra den digitale kunde, i tillegg til den økende mengden data blir det essensielt for dagens bedrifter å og tolke og behandle denne dataen i sanntid. Dette gjør at bedrifter kan skape den innsikten som er nødvendig for å levere førsteklasses kundeopplevelser og maksimere inntektsveksten.

Infografikk

Finn ut hvorfor innsikt er alt. Over 80 % av CXOer anser det for å være bedriftens viktigste prioritet.

Pressemeldinger

Hvorfor kundeinnsikt er din største mulighet og risiko for inntektene dine.

Webinar-opptak

Fullfør skjemaet for å se webinaret “Hvorfor kundeinnsikt er din største mulighet og risiko for inntektene dine”.

  • Send