Se resultatene fra vår nyeste undersøkelse, utført av Forrester Consulting

I dagens digitale verden betyr kundelojalitet lite. Kundene har høyere forventninger, og er mer digitale. Det er kundeopplevelsen som betyr alt. For å oppnå en sømløs kundeopplevelse uansett kanal er god forståelse av kunden din helt essensielt. Dette betyr at du kan levere den beste kundeopplevelsen, og kapitalisere på denne innsikten for å maksimere fortjenesten og minimere risikoen gjennom hele livssyklusen.

For å differensiere seg og konkurrere i dagens digitale marked, må organisasjoner i alle sektorer bli mer digitalt erfarne og få en dypere kundeinnsikt fra data hentet ved alle kundeinteraksjoner. 

I juni 2017 fikk Forrester Consulting i oppdrag av Experian å utføre en undersøkelse med nesten 600 bedriftsledere ledere i Europa, Midtøsten og Afrika. Alle respondenter var ansvarlige for virksomhetens risikovurdering, håndtering av kundedata, svindelhåndtering og planlegging av kundereisen, eller de hadde betydelige roller i beslutningsprosessene.

Rapporten ‘"The new frontier": "Veien til en innsiktsdrevet bedrift" gir deg innsikt i hvordan du kan utnytte verdien som ligger i data samt innsikt i avanserte analyser som kan hjelpe deg levere første klasses kundeopplevelser gjennom hele kunderesien.

Svindel

hvordan man skal oppnå en balansert tilnærming til svindel

Customer management

Hvordan få full oversikt over kundeforholdet

Finn ut mer

Fyll ut skjemaet nedenfor for å laste ned opptaket av webinaret, samt en kopi av Forrester-undersøkelsen når den er publisert.

  • Send