Dagen vil bli delt inn i forskjellige workshops for å gi deg muligheten til å velge de temaene som er mest relevant for deg og din bedrift.
Hver workshop vil ta deg gjennom en del av kundereisen, og målet er er å gi deg spesifikke råd og innsikt for å optimalisere kundereisen.
08:30 – 09:00: Frokost og registrering
09:00 – 09:15: Velkommen og introduksjon
12.00 – 12.30: Lunsj og mingling
Nedenfor finner du en oversikt over workshopene du har mulighet til å delta på
Denne workshopen vil ta for seg hvordan du kan automatisere dine kredittbeslutninger og foreta konsekvente kredittanbefalinger i sanntid.
Hva er innovasjon og hvorfor er innovasjon viktig? I denne workshopen får du høre eksempler på store og små innovasjoner. Du får også høre om hvordan vi jobber sammen med kunder fra ulike bransjer med innovasjon for å skape datadrevet vekst, gjennom blant annet avanserte analysemetoder.
I denne workshopen lærer du hvordan din bedrift kan tilpasse seg nye svindelmetoder samtig som man har brukeropplevelsen i fokus. Dette er et aktuelt tema som står høyt på agendaen til mange bedrifter og som belyses mye i media. Noen av temaene vi tar for oss er ID tyveri og application Fraud.
Kundeadministrasjon handler om å skape gode kundeopplevelser, øke mersalgs – og oppsalgs muligheter, redusere churn og treffe bedre beslutninger gjennom hele kundeforholdet. Denne workshopen vil handle om nettopp dette.
Hvordan kan du effektivisere inkassoprosessen og maksimere gjeldsinndrivelsen ved hjelp av datadrevet beslutningstøtte? Ved å gjøre data om til innsikt kan dere skape en prosess som er rettferdig og effektiv.
Vennligst fyll ut skjema nedenfor for å melde deg på. Velg en workshop for hver tidsluke. Hvis du har allergier eller andre kostholdskrav, vennligst oppgi dette i kommentarfeltet.
* indikerer felter som må fylles ut
Vi gjør oppmerksom på at din henvendelse ikke må inneholde opplysninger av konfidensiell natur, eks. personnummer, da overføringen av data via dette formularet ikke er kryptert.