Hvordan kan komplekse IT-systemer bremse vekst – og hva skal til for å gjøre kompleksitet om til klarhet?
I første del av vår webinarserie “Level Up Your Customer Journey” ser Experians eksperter nærmere på hvordan fragmenterte systemer, silo-data og tunge prosesser koster bedrifter både penger og kunder.
I webinaret diskuterer Jakob Færgeman, Principal Consultant, sammen med Jennifer Rowe og Buse Hanci hvordan moderne, sammenhengende plattformer kan:Forene data, analyse og beslutninger i ett system. Gjøre det mulig å handle raskere og mer presist. Redusere kostnader og øke kundeengasjementet. Samt støtte bruken av AI og maskinlæring på en enkel og compliant måte
Se webinaret igjen.
Se hele sesjonen “Modernising the Customer Journey Requires IT Simplicity” her, og få inspirasjon til hvordan en enklere teknologisk infrastruktur kan skape nye vekstmuligheter for din virksomhet.
“IT-kompleksitet er ikke bare et teknisk problem – det er et strategisk,” understreker Buse Hanci. “Når data og systemer ikke henger sammen, påvirker det hele kundereisen – fra onboarding til innkreving.”
Webinaret viser hvorfor behovet for modernisering aldri har vært større. Med kundenes økende forventninger til raske, personlige og sømløse opplevelser, kan bedrifter ikke lenger tillate seg å bli værende i komplekse, manuelle prosesser.