Kundeservice for privatpersoner

Ofte stilte spørsmål

Selvbetjening - Min Experian

Det eneste du trenger er din BankID

Registrer din bruker, og håndter det meste selv.

Vi hjelper deg gjerne

Kontakt oss: 815 55 420

Ring til oss

Åpningstider:
mandag-fredag
kl. 9-11 og 12-13 

Kontaktform

 

 

Har du mottatt brev med varsel om nyregistrering av anmerkning?

Når en betalingsanmerkning blir rapportert til oss, vil den ikke fremkomme i våre kredittvurderingsløsninger før det har gått 30 dager fra registreringsdato (med unntak av 'intet til utlegg' elller 'trekk i lønn'). Samtidig som saken blir registrert i databasen, blir det sendt et brev til vedkommende med informasjon om anmerkningen og om hvilken dato anmerkningen vil bli synlig for våre kunder.

Varslingsbrevet inneholder informasjon om hva slags type sak det gjelder, samt kontaktinformasjon til det firmaet som har rapportert saken til oss. Har du spørsmål vedrørende kravet, må du ta direkte kontakt med det aktuelle inkassobyrået/prosessfullmektig, ettersom det er de som har dokumentasjon om saken.

Min Experian

I portalen Min Experian, finner du en oversikt over dine gjenpartsbrev og hvem som har sendt dem.

Tjenesten er gratis og krever BankID for sikker innlogging. Registrer deg her for å få tilgang til dine gjenpartsbrev.

  • © Experian 2017. Alle rettigheter.